Fornøydhetsgaranti
100% fornøydhetsgaranti på personlige produkter – For vi vet at det kan gå litt skeis av og til!
Vi skjønner det – det er ekstra spennende å bestille personlige ting! Noen ganger kan det hende at du laster opp et bilde der katten er uskarp, eller du skriver "Gratulerer med 24-årsdagen" når det egentlig er 42. Ikke bekymre deg, vi fikser det! Med vår fornøydhetsgaranti sørger vi for at du er helt fornøyd med ditt personlige produkt – selv om du har gjort en liten feil.
Vi lover – vi er ikke fornøyde før du er det!
For hvilke produkter gjelder fornøydhetsgarantien?
Den gjelder for alle personlige produkter som du finner her:
Personlige produkter
Hva dekkes av fornøydhetsgarantien?
- Stavefeil
- Feil bilde
- Trykkresultatet er ikke optimalt. For mørkt/for lyst
Hvordan fungerer det?
Hvis noe ikke føles helt riktig, ta kontakt med oss senest en uke etter at du har mottatt produktet ditt. For å melde inn saken din, må du oppgi ordrenummeret ditt og matchende e-postadresse i skjemaet nedenfor. Velg reklamasjon, følg alle trinnene, og husk alltid å legge ved et bilde. Send inn saken din, så fikser vi det!
Uansett om det gjelder feil bilde, stavefeil eller om trykket ikke lever opp til forventningene, sørger vi for at du får et produkt du kan være stolt av å gi bort (eller beholde for deg selv, vi dømmer ikke 😉).
Når saken din er blitt gjennomgått og godkjent, vil du motta et gavekort slik at du kan bestille det samme produktet på nytt. Ved fornøydhetsgaranti tilbyr vi en ny bestilling av samme vare, ikke pengene tilbake.